לוח הופעות- תיאטרון השעה הישראלי – זה בראש שלך



תיאטרון השעה הישראלי - זה בראש שלך

קרדיט לתמונה: אילן בשור

תיאטרון השעה הישראלי - זה בראש שלך

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 – 10

מפיק: תיאטרון ירושלים לאמנויות הבמהרשימת הופעות

מחזה: גור קורן
בימוי: גמא פריד
בהשתתפות: אלכסה לרנר, בן יוסיפוביץ, דביר מזיא, מאיה מד'גר ומור ענטר

בכל אחד מאיתנו קיימים השכל והרגש. הם שמנהלים את חיינו, מבלבלים אותנו רגע לפני קבלת החלטה חשובה, ובעיקר – גורמים לנו ללמוד איך להתמודד. "זה בראש שלך", הוא סיפורו של כל ילד שחולם ללכת בעקבות הלב ולא פעם מוצא את עצמו מוותר בזכות הראש. 

אופיר הוא ילד מיוחד ומוכשר, אך חסר ביטחון; וכשהוא בלחץ, הוא נוטה לגמגם. בוקר אחד, הוא מקבל משימה ממנהלת בית הספר. עליו למלא אותה עם הילדה הכי מקובלת בכיתה. האם יצליח אופיר להתגבר על חוסר הביטחון שלו ועל פחדיו? האם יוותר? 
 

סרטונים נוספים בקטגוריה

מסיבת החג הסודית - נופיקי - מופע חנוכהבן המלך והעני - מחזמר לחנוכה - תיאטרון אורנה פורתדומיניק צייד הצבעיםקונטרול פריק - קולו אורהקוסם מארץ עוץ - הצגות חנוכה 2024לאסי - תיאטרון המדיטקמותק התאומות התחלפו – המחזמר חנוכה 2024מיקי - האריה שאהב תותפינוקיו עם מיכל ינאי וצחי נוי – הצגות חנוכה 2024נרקיס מלך הביצה - הפקה חדשה מבית התיאטרון שלנונראתה לאחרונה - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנועראבא עושה בושות - שעת סיפורעוץ לי גוץ לי ובת הטוחן - תיאטרון הילדים הישראליהטרקטור בארגז החול - מאיר שלו - שעת סיפורפיטר הארנב לונדון – איילון נופר- מיוצרי מיומנהבמבי - מחזמר עם סוף טוב בכיכובן של ענבלי ושרון חזיזמשפחת ליופריו - המופע Live - הופעות סוכות 2024חנן הגנן - תיאטרון המדיטק - הצגה עמארי קירי - תיאטרון הסימטהאלומיניום - המופע