לוח הופעות- חפץ לב – תיאטרון הסימטה



חפץ לב - תיאטרון הסימטה

קרדיט לתמונה: אורי רובינשטיין

חפץ לב - תיאטרון הסימטה

משך: שעה

מפיק: תיאטרון הסימטהרשימת הופעות

*הגבלת גיל: מגיל 16 ומעלה בשל התבטאויות בוטות והתנהגות מינית על הבמה.
לא תתאפשר כניסה למאחרים.

המחזה מתרחש במקום השייך לכנסייה בבריטניה, ומתאר סדרת פגישות של סטודנט צעיר בשם ג'וד (השם מרמז ליהודה איש קריות) עם כומר. מטרת הפגישות היא המרת נטיותיו המיניות של ג'וד.  הסיבה לכך היא, שאותו ג'וד נתפס על ידי אביו בעודו צופה בחומר פורנוגרפי, ואביו שלח אותו ל"טיפול" במסגרת הכנסייה.  ג'וד, בחור דתי,  עושה הכול כדי לרצות את אביו ולהיות 'אהוב' על ידי האלוהים.  בעודו נמצא ב"טיפול", הוא מדמיין את מדריכו מהצופים ג'ושוע (השם מרמז לישו), שבו הוא מאוהב. ג'ושוע אינו יודע על כך.  ג'וד חולם לחיות עם אהובו בזוגיות, ולגדל ילד במשותף.
ההצגה בודקת את השפעת תהליך ההמרה על נפשם של א. נשים צעירים בעלי נטיות מיניות שונות, ואת המשמעויות החברתיות של זה.

בתמיכת משרד התרבות
————————————————
כתיבה:  נדב בורשטיין, תום דאלרימפל
בימוי:  אריה אלדר
עיצוב תפאורה ותלבושות:  דלית ענבר
ריקוד:  נתלי שילמן
מוסיקה:  דניאל ג'ונס
עיצוב תאורה:  יולי גרצ'יק
צילום: אורי רובינשטיין

שחקנים (לפי סדר הופעתם):
אלון קטן, אמיתי קדר/ ג'וש שגיא, אסף פינקלשטיין

———————————————–
מן הביקורות:
שחר סלוצקי ודניאל רוט, עו"ס להט"ב במנהל לשירותים חברתיים תל אביב ומנחים קבוצת "קשת הזהב": ההצגה "חפץ לב" הייתה מרגשת, סוחפת ועוצמתית עבור הצופה בה. המשחק הנהדר והכתיבה המרעננת השאירו אותנו מרותקים לכל אורכה של ההצגה. כמי שעוסקים בתחום הלהט"ב וכמי שבעצמם חלק מהקהילה, אי אפשר להישאר אדישים למלחמה הפנימית שעובר הגיבור. הומופוביה מופנמת וההתניות החברתיות אשר מובילות אליה, חוצות כל מגזר ותקופה, ההצגה מעבירה את התחושות האלו לכל אורכה. יחד עם זאת אי אפשר שלא להיאחז בתקווה להמשך, תקווה שמודגשת באקורד הסיום של ההצגה.————————————————————
"בשבת שחלפה צפיתי בהצגה "חפץ לב". הצגה של שלושה שחקנים על במה חשופה. במה עליה רהיט בודד, מיטה המשנה מיקומה לאור התפתחות העלילה. משחקם של שני הסטודנטים מפעים, והעלילה נוגעת ללב וכה רלבנטית. הצגה מרתקת, עשויה ביד אמן. לסיכום: מהרו לצפות בהצגת הפרינג' הקסומה. "  נדב ענבר.
————————————————————
"… מחזה עוצמתי שמדבר בגובה העיניים. המחזה רלוונטי וחשוב לצפייה במיוחד בימים אלה כשקולות קיצוניים מנסים להחשיך את חייהם של הרבה נשים וגברים שרוצים לממש את זכותם הטבעית כבני אנוש  ולחיות חיים מלאים ולא רק לשרוד. הצגה מצוינת תצביעו ברגלים!
נירה פרי, סלונה 
————————————————————

סרטונים נוספים בקטגוריה

מקבת AI - תיאטרון לה פניםחפץ לב - תיאטרון הסימטההאבות והאמהות - תיאטרון גשרצלצול שלישי - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל פותחים במהאף מילה לאמא - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל פותחים במהסיראנו - תיאטרון גשרזינגר - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל פותחים במהחדר מורים - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל פותחים במהאקורד סיוםקיבוץ אוסטרליה - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל פותחים במהאליס - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל פותחים במהחדשות אחרונות - קומדיה מופרעת - תיאטרון ניקו ניתאיריקודי סלואו במסיבת בית הספרמלאכים באמריקה חלק א' ‎- תיאטרון הקאמריכפר - תיאטרון גשררומולוס הגדול או שעותיה האחרונות של האימפריה הרומיתUnder Construction - תיאטרון דוואיהדיבוק - תיאטרון גשריאקיש ופופצ'ה - תיאטרון גשררודף העפיפונים - תיאטרון גשר